10 Haziran 2009 Çarşamba

Azteklerden Dua Örnekleri

Ölmek İçin Güzel Bir Gün(Ayinde Okunan Dua)
Onaltı gündür at sırtında generalatlar susamış ve yorgunhain şefin!! izini sürmekteonun gelişini takdir etti!askerler tepelerin gerisinde saklanmıştıkampın etrafı sarılmıştı
bir atlı surdu atini reise doğruonlar koyu almak ve yağma etmek icin gelmişlerdi
"kollarınızı aşağı indirin""mızraklarınızı aşağı indirin"Reisin gözlerinde hüzün vardıFakat gözlerinde korku görünmüyordu
"Ölmek için güzel bir gün"
Gözlerinizi kurulayın çocuklarım ağlamayın"Ölmek için güzel bir gün"
O konuşmuştu beyaz adam gelmeden çok önce,Onların silahları ve wiskisi hakkındaHalkını uyarmıştıOnlar tarihlerini yazmadan önceGeneral inanmadı onun sözlerinene de yüzüne.Fakat O biliyordu daha çok insan öleceğinisonrada bu kara lekenin yaşanacağınıBu kanun nasıl yıkılırNe yanlış yaptım ben?ki beni gömmek öldürmek istiyorsunbu kan izleri üzerinde
Biz topraklarımız, toraklarımız bizim için endişeliVe bu yol daima olmalıAsla daha fazlasını sorma aslaVe şimdi şöyle bana son sözünüSilahlarımı aşağıya indirdimBaşımı eğdimSimdi istersen beni atabilirsin bu yerdenGidecek bir yeri olmadanVe insanlarına dönüp yaşlı gözlerini kurulamalarını söyledibizler huzurlu ve rahatızve sesi gökyüzünde yankılandı
Kutsal Ruh´a Dua
" Ulu Tanrı , rüzgarın içinde duyduğum ses kimin sesi,bütün dünyaya hayat veren kimin nefesi -duy beni-. Senden önce geldim . Senin çocuklarından biriyim.ben küçük ve güçsüzüm , senin gücüne ve bilgeline ihtiyacım var. Güzellikler içinde yürüyelim ve gözlerim hep farkına varabilsin kırmızı ve mor gün batımının. Ellerim saygı göstersin senin yaptığı ve yarattıklarına,kullaklarım açıkca duyabildin sesini. beni öyle bilge yap ki ben benim insanlarıma öğrettiklerini anlayabileyim ve kayalara ve yapraklarına arasına gizlediğin derslerini anlayabileyim. En büyük düşmanım olan kendimle savaşıp kendi içimdeki gücü bulabileyim ve hazır olayım sana gelirken;Temiz ellere ve saf gözlere , öyle ki yasam batan bir günbatımı gibi solmaya başladığında ruhum sana saf ve lekesiz gelebilsin."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder